Algemene voorwaarden.
- Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere behandeling, aanbieding en transactie tussen Dali-Wellness en een klant, waarop Dali-Wellness deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken. Wanneer een klant bij Dali-Wellness een behandeling geniet, gaat zij automatisch akkoord met de algemene voorwaarden. - Werkzaamheden Dali-Wellness
Dali-Wellness zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren. - Afspraken
De klant moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch tot uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak, aan Dali-Wellness melden. Indien de klant deze verplichting niet tijdig nakomt, brengt Dali-Wellness 100% van het honorarium voor de afgesproken behandeling aan de klant in rekening. Dali-Wellness dient verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk één werkdag voorafgaande aan de afspraak aan de klant te melden. Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt. - Betaling
Dali-Wellness vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten zichtbaar in de salon. De vermelde prijzen zijn inclusief btw. De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of per pin of contant te voldoen. - Behandelkaart
De door u gekochte kuren bestaande uit meerdere behandelingen zijn na betaling 1 jaar geldig. Deze worden gedurende dit jaar of na verloop van de geldigheid niet vergoed of uitbetaald. - Offertes /aanbiedingen
Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. Alle offertes van Dali-Wellness zijn geheel vrijblijvend tenzij er duidelijk in de offerte een termijn voor aanvaarding is gesteld. Dali-Wellness kan niet aan offertes en/of aanbiedingen gehouden worden als deze in redelijkheid een kennelijke vergissing en/of verschrijving bevat. - Kadobonnen
Kadobonnen van Dali-Wellness zijn geldig tot op de vermelde datum en zijn niet tegen contanten in te ruilen. De volledige waarde van de bon kan als betaling worden gebruikt, dit houdt in dat betalingen kleiner dan de waarde van de bon door Dali-Wellnness niet zal worden gecompenseerd middels contanten. - Persoonsgegevens & privacy
De klant voorziet Dali-Wellness vóór de behandeling van alle gegevens, waarvan de salon aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. Dali-Wellness neemt de persoonlijke gegevens van de klant op in een geautomatiseerd systeem en/of op een klantenkaart. Dali-Wellness behandelt de vertrouwelijke gegevens van de klant volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Dali-Welnness zal gegevens van de klant niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de klant. - Aansprakelijkheid
Dali-Wellness is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Dali-Wellness is uitgegaan van door de klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Dali-Wellness is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar de salon. - Beschadiging & diefstal
Dali-Wellness heeft het recht van de klant een schadevergoeding te vorderen indien de klant onrechtmatig handelt jegens Dali-Wellness en haar eigendommen Dali-Welnness meldt diefstal altijd bij de politie. - Klachten
Indien de klant een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen drie werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan Dali-Wellness. Dali-Wellness moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. - Behoorlijk gedrag
De klant behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de klant na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Dali-Wellness het recht de klant de toegang tot de salon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen. - Recht
Op elke overeenkomst tussen Dali-Wellness en de klant is het Nederlandse recht van toepassing. In geval van uitleg van de inhoud en strekking van de algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. Van toepassing is de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst. - Website
De inhoud van deze website is met uiterste zorg samengesteld. Het kan echter voorkomen dat er een typefout wordt gemaakt of dat de inhoud niet geheel up to date is. U kunt aan de inhoud derhalve geen rechten ontlenen.